Thursday, January 8, 2009

LaNgKaWi IsLanD..

"kEnanGan yg mmg tAk akan diLupekan.."

dimana saya dan kawan-kawan membuat plan untuk bercuti-cutian dihujung minggu di LanGkawi IslAnd...waaa...best sgt!!..sebenarNya saYa dah puN penah gi laNgkawi tp bersame famiLy..tu poN untuK sampai kan hajaT org tua memInang aNak dare Org LaNgkawi..jadi mase agak Suntuk unTuk berjalaN...Kali ni daPat gi ngn Member2...so Mmg syOkkkk La kan..EnjoYYyyy...!!!

sAya dan kawAn2 memBuat temujanJi di JalaN duTa 11mlm di maNe kami perLu bertolAk jam 12mlm dR jaLan duta ke KeDah...hmm dLm BaS ape lagi kaMi semUa...ZZzzzz...penat sbb masinG2 br balIk keje....hihihi...kami tiba di KeDah seawAl jam 6 pagi...dAlam keadaan mEngantuk kami semPat lagi senyuM ceRia di paGi hari...huhuhu.....


PeaCe MoRniNg to ALL....

sAya n kawaN2 tiba di TerMinal kUaLA kedaH agaK aWal dlm jAm 8aM jadIk semeNtara tunggu FerI kami Sempat berGambar di terminAl dan BreakFast dulu...nGn duA lagi raKan sejawAt yg suDi saMe2 Kami mEngisi maSe LaPaNg ber "HoliDay"..hehhehe..


*MaRi Kite makAn NasiK leMak duLuu....*

errKK....aLhamdullillah akhiR nya kami selamAt tiba di Kuala kedAh n selesAi mkN pg..hihi...SkaNg tibe maSe kami nak bertolAk ke PuLAu laNgkaWi.....yaHooooo.....!!

temPat pertaMa yg kami laWati ialaH telaga aIr panAs.... tp saYang nya tiAda gambar menarik untuk sy letakan di dlM blog sAye...kEbetulan waktu kaMi tiba terlalu ramAi pengunjunG yg mahu juga meraSa aIr panas tu...hihi ..jaDik kamI taK semPat Bergambar di telaGa tu..huhuhu..desTinaSi kamI seterusNya aDaLah "CabLe caR...."huhu BesT...tak sAbar2 nak Naik....Cantik sgT pemandangaN...leh nampak teLaGa tujuH untuk DestinasI ke tiga kamI....wahh..syOokkk..!!



Hmm seroNok Sgt rase nak naik lagi kalo berpeluAng...hmm mmG tak inGat peNat lanGsuNg maSe seRonok2 camni..seterUs nya kamI ke aIr terJun TelaGa tuJuh....bnyak monYet...hihihi

Kawan kawan saya sempat lagi membantu tuan kedai mempromosikan tuala mandi yang cantik di aiR terjun telaga tujuh ni...hehehehehhe....

Sempat juga saya menangkap gambar seekor monyet tengah minta makanan pd seorang pelancong..sian diaaa..lapo...tp agak berani monyet-monyet disini dekat pd manusia kan?..kami yg lari ade lah..hahaha..semua masuk van sewa.
aKtiviti malam kamI seleSai waktu magrib kami bersama-sama merasai kelazatan makan makanan laut di pantai chenang...dinner seafood beb..but not bad gak la rase nye....same je mcm kedai2 seafood yang lain..hihiii
sape naK rase udaNg tomyaM..amik nieh...
SelepaS menjamu selera, kami ke pantai chenaNg untuK mencarI pengalamaN memAncing ikAn...ade le lerr ikan yg kecik2 kat laut nak makaN isi ikan yAng kaMi wat umpaN.

"hihihi..aku dapat ikann...aku suke..aku suke.."



keNangan dI panTai ChenanG,LangkaWi
p/s: sampai sini dulu...i de keje daa......nti sambung...tungguuu....
hhehehehehehehehehehe

No comments: